Tuesday 19 December 2017

Gxs تداول الشبكة نظام


مرحبا بكم في سحابة خدمات الدعم في أوبنتكست غس، عملائنا هي جوهر أعمالنا. كنت وضعت ثقتك والاستثمارات في منتجاتنا وخدماتنا، لذلك نحن بحاجة إلى توفير 100 الارتياح. يجب أن يكون لديك أي مشاكل، أوبنتكست غس الخدمات السحابية الدعم هناك لك 247 لضمان عملك doesn8217t تفوت فوز. نحن نستفيد من سنوات خبرتنا في إدارة وتسليم المعاملات كأساس هام من كل ما نقوم به. يقدم متخصصو الدعم لدينا مجموعة واسعة من الخبرات الفنية وتقنيات الدعم المتقدمة والثقة لمعرفة أننا سوف نحل الوضع لحماية نجاح عملك والاستثمارات الخاصة بك. مكتب الخدمة تفاصيل الاتصال الاتصال أوبينتكست غس الخدمات السحابية مركز الدعم 24 ساعة في اليوم، سبعة أيام في الأسبوع. الدلائل الإقليمية قائمة الدلائل الإقليمية المحلية، داخل البلاد اتصالات دعم العملاء في العشرات من البلدان. البحث عن تفاصيل الاتصال في منطقتك: الخدمات الأخرى ديركتوريوبنكتك المدونات كانت قد كتبت الكثير عن عدم اليقين التنظيمي المحيطة الرئيس الجديد ولكن شيء واحد مؤكد: سوف تأثير مصادر الطاقة المتجددة وموارد الطاقة الموزعة (ديرس) في النمو. لذا، هل سيكون عام 2017 هو العام الذي تتبنى فيه شركات المرافق بشكل كامل ديس، وما الذي سيبدو عليه نموذج العمل الجديد هذا النمو في ديرس تحديات فقدان الإيرادات بسبب ديرس والقلق المبرر من المرافق أن مستخدمي دير لا يدفعون يجب أن تؤخذ في الحسبان حصة عادلة من تكاليف صيانة الشبكة من قبل المنظمين عند وضع سياسات تصميم السعر. وفي الوقت نفسه، بدأت المؤسسات العامة أيضا ترى الفرص التي يجلبها تقرير التنمية المستدامة إلى بنية تحتية متقادمة، وهي حاجة ماسة إلى التحديث مع تزايد الطلب الراكد. وبغض النظر عن موقف الإدارات الجديدة تجاه وكالة حماية البيئة أو قانون الهواء النظيف أو خطة الطاقة النظيفة، من الواضح أن الحكومة الأمريكية حريصة على التشريع بطريقة تتكيف فيها شركات المرافق بسرعة مع العلاقات بين شبكات إعادة التوزيع وتحديث التكامل . والواقع أننا بدأنا نرى المزيد والمزيد من الأدلة على أن شركات المرافق تستثمر في وحدات تخفيض الانبعاثات الرقمية كوسيلة للتخلي عن عمليات التوليد أو نقلها إلى أصول التوليد بالجملة ونقل التوزيع. هناك سببان على الأقل لهذا: الطاقة المتجددة وخاصة الطاقة الشمسية تصل بسرعة إلى التكافؤ في الأسعار مع مصادر الطاقة التقليدية، حتى الغاز الطبيعي. وفي بعض الحالات، تثبت الطاقة الشمسية وطاقة الرياح، في المتوسط، أكثر فعالية من حيث التكلفة من الغاز الطبيعي. والسبب الثاني هو أن شركات المرافق تفهم أنها بحاجة إلى التغيير من مركز التكلفة إلى نموذج يركز على العملاء للبقاء على قيد الحياة. شركات الخدمات العامة تتكيف بسرعة مع ديرس في حين أن شركات الخدمات العامة تكافح مع ركود أو تراجع الطلب مما يعني لهم رؤية أي اصطدام من ديرس كتهديد تنافسي خطير، واجهت العملاء مع ارتفاع التكاليف وانخفاض في نوعية الخدمة بما في ذلك انقطاع التيار الكهربائي غير متوقع و المخطط المتداول السوداء. لذلك، فإن الطلب المتزايد من العملاء ل ديرس هو مفهوم تماما. ولا ينظر إليه معظم الناس على أنه مخطط لصنع الأموال، بل أكثر كوسيلة لتحسين خدمات توفير الطاقة بطريقة قد تخفض التكلفة بالنسبة لهم. هذا هو السياق الذي شهد المديرين التنفيذيين شركة المرافق بسرعة تحويل انتباههم إلى الفرص لا تهديدات ديرس. ومن المفيد في دراسة مسح المرافق الكهربائية لعام 2015 أن 56 من المجيبين في قطاع المرافق قالوا إنهم فهموا الفرص المتاحة لوحدات خفض كفاءة الطاقة ولكنهم لم يكونوا متأكدين من كيفية بناء نموذج أعمال قابل للتطبيق. وبعد ذلك بعام، بدأوا العمل على تلك النماذج مع الأغلبية التي تفضل الشراكة مع مقدمي الخدمات من طرف ثالث كأفضل طريق. اغتنام فرصة دير إذا كان العمل كمجموع لمزودي خدمات إعادة الإعمار و ميكروغريدز أو تطوير سلاسل توريد جديدة تماما، يمكن لشركات المرافق خفض تكلفة دخول سوق دير مع حماية توليد الإيرادات الحالية والبدء في استكشاف فرص جديدة تماما للخدمة بعيدا عن الجيل الأكبر إلى المتخصصة والإمدادات المستهدفة. ولكي ينجح ذلك، يجب أن يحدث أمران. أولا، يجب على شركات المرافق التي قدمت تقليديا خدمة من طرف إلى طرف أن تتعلم كيفية العمل في ما وصفته أب بشكل دقيق حي الطاقة. أب: إن اعتماد منظور حي الطاقة يمكن أن يساعد في سد الصوامع التاريخية في سوق الطاقة، والتي كانت تعرقل تطور أنظمة طاقة أكثر مرونة وكفاءة واستدامة وصديقة للبيئة. من خلال العمل معا أكثر، أو على الأقل التشاور بعضها البعض بشكل أكثر انتظاما واستباقية، والمرافق، ومشغلي دير والعملاء يمكن أن تتخذ قرارات مفيدة للطرفين حول الأصول والعمليات التجارية والموارد. وثانيا، تصبح القدرة على التواصل وتبادل البيانات والمعلومات عبر هذا الحي أمرا ضروريا، كما أن الاعتماد الرقمي على نحو استباقي سيكون شرطا أساسيا في المرافق العامة. يتطلب سوق دير بالفعل أجهزة استشعار وعدادات لتنظيم الجودة والإنتاج، ونوع النظم الإيكولوجية التي يتم بناؤها من أجل المرافق لدمج تقارير التنمية المستدامة في الشبكة تتطلب شفافية كاملة وضوح الرؤية. يجب على المؤسسات وشركات دير والعملاء الذين يعملون معا أن يكونوا قادرين على جعل المعنى الكامل للبيانات المنظمة وغير المهيكلة المعنية بتقديم الخدمات. تم التعامل مع هذا المستوى من الانقطاع الرقمي مؤخرا في بلوق مثيرة للاهتمام من أوبنتكست تمو، آدم هواتسون التي يمكنك أن تقرأ هنا. ومن الناحية العملية، يجب ربط شروط الخدمة واتفاقات مستوى الخدمة وجداول الإنتاج والصيانة مع بيانات التوليد ومحركات التقييم لضمان أن كل طرف على يقين من أن هذه الأطراف وغيرها تفي بالتزاماتها بشكل كامل. ويصدق ذلك بوجه خاص مع الاتجاه نحو وقت الاستخدام (تو) وغيره من تصميمات تقييم جانب الطلب كوسيلة لتعويض مزودي خدمات إعادة التأهيل على نحو أكثر فعالية. وسيكون التحدي هو تنفيذ أنواع جديدة من البرمجيات 8211 مثل إيم التي يمكن أن تكون بمثابة منصة مركزية ومتكاملة للاتصالات وتبادل المحتوى وتحليلات البيانات سواء داخل شركة المرافق وما وراءها للاتصال والتفاعل مع العملاء ومقدمي دير، و بالطبع، والمنظمين. وسيكون التكامل الناجح لوحدات دير مع الشبكة الحالية ذا أهمية حاسمة، حيث من المتوقع أن يكون ل ديس تأثير كبير على منحنى التنبؤ منحنى صافي بطة منحنى لمدة 24 ساعة من اليوم. وقد أجرى مشغل نظام كاليفورنيا، كايسو، تحليلا تفصيليا للتنبؤات الصافية للحمولة حتى عام 2020، وأظهر الحاجة إلى الانحدار الحاد للموارد وإمكانية حدوث مخاطر مفرطة في توليد الطاقة. وتعمل المنظمة أيضا مع الصناعة وصانعي السياسات بشأن القواعد وآليات السوق الجديدة التي تدعم وتشجع على تطوير الموارد المرنة لضمان شبكة مستقبلية يمكن الاعتماد عليها. وقد أفاد المجلس الأمريكي للاقتصاد الفعال في استخدام الطاقة (إسي) مؤخرا أن المرافق يمكن أن تقود إلى خفض 10 في ذروة الطلب باستخدام قدرات الاستجابة للطلب والحد من تأثير منحنى بطة الانحدار. وسيكون برنامج إيم الجديد كمنصة متكاملة للاتصالات أمرا حاسما بالنسبة للمرافق العامة. ومن الضروري للنجاح في تبادل المحتوى والبيانات المنظمة وغير المهيكلة مع جميع أصحاب المصلحة بما في ذلك مقدمي دير والعملاء ومشغلي النظام وإدخال مبادرات جديدة تكنولوجيا الاستجابة للطلب. اقرأ المزيد في الصفحة 2 لمعرفة التنظيم، والهيئات التنظيمية تأخذ مركز الصدارة. هذا العام، سوف تنضم إلينا أسطورة الهوكي واين جريتسكي على خشبة المسرح لفرش الدردشة مع أوبينتكست الرئيس التنفيذي مارك بارينيشيا تعتبر على نطاق واسع لتكون أعظم لاعب الهوكي في كل وقت، لاعب أسطوري يحمل أو أسهم 61 سجلات نهل وهو اللاعب الوحيد في تاريخ نهل أن يكون رقمه جيرسي المتقاعدين من قبل جميع أندية الأعضاء. غريتسكي يتبع مهنته الناجحة على الجليد كما المدرب رئيس و إيف من القيوط فينيكس من 2005 إلى 2009. في 22 نوفمبر 1999، تم إدخال جريتسكي في قاعة الهوكي المشاهير في تورونتو، كندا، ليصبح اللاعب العاشر والأخير في الهوكي قاعة المشاهير تاريخ الانتظار لمدة ثلاث سنوات إلزامية للتنازل عن التنازل عن مجلس إدارة القاعات. والآن، بعد 18 متتالية كل النجوم مباراة مباراة، والسيد جريتسكي سيتم جلب له لعبة لهذه السنوات المؤسسة العالمية. عقد تقريبا كل سجل هجومي في نهل، سماع من واحد عظيم نفسه كيفية مواجهة قبالة المنافسة تعال انظر 99 وترك مع أدوات لحل 99 التحديات إيم هل سجلت ل أوبنتكست المؤسسة العالمية حتى الآن لا تفوت بونوس: أدخل بحلول 28 فبراير للحصول على فرصة للفوز هوكي جيرسي الموقعة يبدو الجميع يتحدث عن التحول الرقمي ولكن الكثير لا يزال غير متأكد من ما هو عليه، لماذا من المهم، أو حتى كيفية البدء. تعرف ويكيبيديا التحول الرقمي باعتباره التغيير المرتبط بتطبيق التكنولوجيا الرقمية في جميع جوانب المجتمع البشري. كما وصفت بأنها تأخذ العمليات اليدوية والورقية القائمة وتحويلها إلى القنوات الرقمية والوثائق أو الذهاب رقية. العديد من الشركات مثل لك، تتحدث عن تحسين تجربة العملاء والذهاب الرقمي، ولكن لا أعرف من أين تبدأ. بغض النظر عما يعنيه لك، الكثير من الشركات تدرك الآن أن التحول الرقمي غالبا ما يشمل التسليم الإلكتروني ضمان أن رسائل البريد الإلكتروني التي تحتوي على الفواتير والبيانات وبطاقات الهوية وغيرها من المعلومات الهامة الأعمال وصول إلى المتلقين المقصود. وهي تعتمد على حل إدارة اتصالات العملاء (كسم) لهذا الغرض، ولكنها غالبا ما لا تكون على علم بما ينطوي عليه فعليا في الوصول إلى صندوق البريد الوارد للمستلمين. ويمكن أيضا أن يكون من الصعب أحيانا تحديد فوائد التسليم الإلكتروني والتكاليف المرتبطة بضعف القدرة على التنفيذ. لمساعدتك على فهم أفضل لأهمية تسليم البريد الإلكتروني، لدينا البث الشبكي المسجل الجديد المتاحة ويمكنك تسجيل ومن ثم مشاهدته هنا. إنفوترندس خبراء الاتصالات العملاء مات سوين وديفيد ستابيل، و أوبنتكست مدير إدارة إستراتيجية المنتج آفي غرينفيلد، تقديم أبحاث جديدة حول تفضيلات المستهلكين وخطط المشاريع للتسليم الإلكتروني في هذا البث الشبكي. كما أنها تتقاسم الاتجاهات والتحديات وأفضل الممارسات الرئيسية لإدارة التسليم الإلكتروني، بما في ذلك الأثر الذي يمكن أن يحدثه عدم التسليم على خط النهاية الخاص بك. عرض البث الشبكي. أدخل للفوز جيرسي وقعت من واين غريتسكي فتح أوبنتكست المؤسسة العالمية أبوابها التسجيل مفتوح والاستعدادات جارية لجعل هذا أفضل عالم المؤسسة حتى الان. وفقط لإضافة إلى معدلات الطيور في وقت مبكر تحريضية، ورسم من مؤتمر إدارة المعلومات المؤسسة الأكثر إثارة في هذه الصناعة والمتحدث الرئيسي لدينا الأسطوري، قمنا بتحلية وعاء مع فرصة واحدة أكثر لا يصدق. لقد اصطفت مسابقة من شأنها أن تساعدك على سحب قبالة أفضل خدعة قبعة بعد تعلم، الاتصال والفوز الحصول على استعداد ل فاسوف ضد زملائك الحضور للدخول للحصول على فرصة للفوز جيرسي موقعة من الهوكي العظيم، واين جريتسكي لماذا تعتقد أوبنتكست كبيرة أخبرنا وأنت فقط قد يفوز هيريس كيف يعمل: تسجيل لعالم المشاريع 2017 إنشاء جملة واحدة أن يلخص تماما لماذا كنت تعتقد أوبنتكست كبيرة أدخل الجملة الخاصة بك في استمارة التسجيل أو إرسالها بالبريد الإلكتروني لنا سيتم إدخالها تلقائيا إلى الفوز جيرسي موقعة من وين غريتسكي قواعد المسابقة الكاملة يمكن العثور عليها هنا. الجليد خارج المنافسة والحصول على استعداد ليسجل لأنه عندما يسقط عفريت تبدأ الألعاب كنت أفتقد 100 من الطلقات التي don8217t اتخاذ. وين غريتسكي مسابقة تنتهي 28 فبراير لا تفوت النار الخاص بك للفوز جيرسي وقعت من واحد عظيم نفسه، سجل الآن هناك نوعان من التعبيرات الطنانة التي سمعناها في عالم تكنولوجيا المعلومات لبعض الوقت الآن: الغيمة والحاويات. بالنسبة لي، أثبتت 2016 أن هذين الموضوعين قد تغير من الضجيج إلى الواقع، حتى في أكبر الشركات، والكثير من العملاء كانوا يسألون عن حلولنا، مثل أوبنتكست إنفوارشيف، في السحب العامة أندور تشغيل حاويات عامل ميناء. في حين أن فرق الهندسة وفرق بس تقوم بعمل عظيم في توفير هذه الحلول، قررت السير على هذا الطريق بنفسي. اتبعني في رحلة إذا كنت مهتما. لقد بدأت اختباراتي من خلال إنشاء حساب مركز الوصلات. سيتم استخدام مستودع التخزين الخاص للحساب لتخزين صور إنفوارتشيف دوكر ونشرها تلقائيا من هناك. فمن السهل جدا لإنشاء حاوية عامل ميناء من إنفوارشيف الحديث لي إذا كنت تريد أن تعرف أكثر من ذلك. يستغرق سوى بضع خطوات وسيكون لديك إنفوارشيف دوكر صورة حاوية جاهزة. ماذا بعد الآن يتيح تشغيل هذه الصورة في الأمازون EC2 خدمات الحاويات (إكس). مرحبا بكم في عالم سحابة إذا كنت جديدا على العالم الأمازون قد يكون لديك صعوبة في فهم بعض المصطلحات حول أمازون إكس. آمل أن يكون هذا المنصب مساعدتك في هذا. مجموعة إكس في الخطوة الأولى نحن بحاجة إلى مجموعة إكس. مجموعة إكس من EC2 الحالات والخدمات. EC2 حالات لدينا جيدة الآلات القديمة القديمة وتمثل مواردنا حساب المتاحة. يتم وصف العمل الذي تقوم بتعيينه إلى الكتلة ك 8220services8221. تظهر الصورة أدناه أن مجموعة إنفوارشيف لدينا بدأت مع 3 ملقمات صغيرة (كل واحد منهم بدأت تلقائيا من قبل إكس من أمزن-أمي صورة فم أدناه): في غضون دقيقة واحدة الخاص بك حساب موارد المجموعة قيد التشغيل وانتظارك لتعيين لهم بعض العمل. تجاهل قيم الذاكرة في لقطة الشاشة أدناه 8211 أخذت لقطة مع 3 مهام تشغيل تحتل الذاكرة بالفعل. إنفوارشيف هو كلاسيكي ثلاث طبقات المنتج العمارة: الأصلي شمل قاعدة بيانات شمل في الخلفية، خادم إنفوارشيف كما الوسيطة و إنفوارشيف واجهة المستخدم على شبكة الإنترنت. للتحضير لمتطلبات التدرجية لدينا نشر جيدا تشغيل كل من طبقات كما حاويات مخصصة. حسنا الأمامية كل من المستويات مع موازن تحميل EC2. سيؤدي هذا النهج أيضا إلى تبسيط تكوين حالات الحاوية، حيث أن كل مكون حاوية يجب أن يتصل بموازن التحميل الأساسي فقط (مع اسم مضيف ثابت معروف) بدلا من محاولة الاتصال بعناوين إب المتغيرة باستمرار لحالات الحاوية. على مستوى عال جدا يمكن وصف العمارة كما هو مبين أدناه: يتم تعيين EC2 تحميل موازين بسرعة 8211 قائمتي (كما هو موضح أدناه) يحتوي على 4 حالات منذ إيف أيضا تكوين موازن تحميل العامة مخصصة للاتصال زدب. وباستكمال هذه الخطوة، يتم إعداد مجموعة إكس، ومواردها الحسابية، وموازين تحميل الكتلة. وضعت Let8217s إنفوارشيف على الكتلة الآن. لقد كان من دواعي سروري التحدث مع دونا فلوس، رئيس دمغ للاستشارات، في مناسبات عديدة، وغالبا ما تنتهي جلساتها مع صورة مقنعة جدا طاولة اجتماعات مجلس الإدارة مع مقعد واحد فارغ. ثم تسأل الجمهور، كيف يمكنك كسب مقعدك على الطاولة ثم، مع كمية مناسبة من الهدوء والثبات، وقالت انها تتحدى الجمهور لمواءمة حياتهم اليومية مع أهداف الأعمال ربع كل ربع من منظمة. والأمر متروك لكم، لتأكيد أهمية مركز الاتصال في مساعدة المؤسسة على تحقيق أهدافها الاستراتيجية. في كثير من الأحيان بنفس الطريقة، غالبا ما أرى الممثل العادي من الشخصيات: الرئيس التنفيذي، المدير المالي، تمو، رئيس العمليات، رئيس قسم المعلومات، كتونفولفد في استراتيجية، ولكن لا يدرك بألم من الدور الذي مركز الاتصال الخاصة بهم يلعب في قيادة الشركات تجربة العملاء الأهداف. لذلك لمساعدتك على دفع الوعي مركز الاتصال، أوبنتكست وفو البرمجيات تطلق سلسلة فيديو جديدة مع رحلتك في الاعتبار. لدينا سلسلة فيديو 2017 الآن على شبكة الإنترنت، ويضم مجموعة كبيرة من قدامى المحاربين الصناعة والمحللين. سألنا كل متكلم وجهة نظرهم حول أسئلة مثل: ما الذي يحدد تجربة العملاء الإيجابية مع شركتك كيف يمكنك محاذاة مركز الاتصال الخاص بك مع أولويات قصوى من قيادتك التنفيذية كيف يمكنك محاذاة أهدافك مع هذه الوحدات التجارية الأخرى والقائمة تطول زيارة سلسلة الفيديو حيث يمكنك التنقل بسهولة من سؤال إلى سؤال ومن المتحدث إلى المتكلم، ثم الاستماع إلى تعليقات الفيديو من كل عضو اللجنة. نحن نشجعك على مشاركة الأفكار. كل مقطع فيديو قصير جدا، وكما يتم نشره خلال الأسابيع المقبلة يمكنك مشاركة فيديو معين مع زملائك أو عبر وسائل الاعلام الاجتماعية من خلال النقر على مربع حصة الأزرق تحت كل فيديو. استخدم هاشتاغ كتريمباكت. وأخيرا، أود أن أتقدم بالشكر الجزيل إلى دونا، جيسون، كيث، كيت و روجر على وقتهم في مساعدتنا على جلب هذه السلسلة لك. تحظى خبراتهم الفردية باحترام كبير في صناعتنا، ونأمل جميعا أن المشورة التي عرضت في كل فيديو سوف تساعدك على الاقتراب من وجود مكانك على الطاولة. كما هو الحال دائما في أوائل يناير عدد قليل منا حضور حدث ساب فكوم (المبيعات ركلة قبالة) في برشلونة أو سنغافورة أو أورلاندو. هذا هو فرصة عظيمة للقاء مع فرق المبيعات ساب وإدخال الناس إلى حلولنا المشتركة. كما قمنا بإعداد وحضور هذا العام، حددنا عددا من الاستراتيجيات الرئيسية لعام 2017 وما بعده 8211 رحلة إلى S4HANA، الغيمة وإنترنت الأشياء. رحلة إلى S4HANA في مؤتمر في المملكة المتحدة مؤخرا، كان عدد العملاء الذين هاجروا إلى ساب 5 فقط يعني أن هناك الكثير من العملاء الذين يخططون، أو حتى الآن لبدء هجرتهم إلى S4HANA. الحلول التي نقدمها يمكن أن تسرع الهجرة وخفض تكاليف الهجرة. عند الترحيل إلى منظمات S4HANA يجب أن تسأل نفسها هل أنا بحاجة إلى نقل كل المحتوى الخاص بي من كل هذه الأنظمة وكجزء من هجرتي، هل يمكنني إزالة بعض هذه التطبيقات وتوفير الوقت، والإجابات لا و نعم على التوالي. مع حلولنا يمكن للعميل تخزين جميع البيانات غير الحية في أرشيف متوافق تماما، قبل ترحيل فقط بيانات المؤسسة الحية في منصة S4HANA. هذا سيوفر المال عند شراء الأجهزة S4HANA في الجبهة. وبطبيعة الحال، بما أنه يمكن الوصول إلى جميع المحتويات التي تم وضعها في الأرشيف من تطبيقات S4HANA، يمكن للعملاء إنهاء تطبيقاتهم القديمة بأمان، وتوفير المال على الأجهزة والبرمجيات وتكاليف الدعم، فضلا عن الحد من انبعاثات الكربون ومساعدة البيئة. وأخيرا، من خلال الحفاظ على استراتيجية أرشيف فعالة، يمكن للعملاء أيضا الحفاظ على نمو منصة S4HANA التي تسيطر عليها ويمكن التنبؤ بها. الرسم أعلاه هو مؤشر على وفورات على مدى 3 سنوات التي يمكن تحقيقها لتنفيذ ساب متوسط ​​الحجم. كلاود نحن ملتزمون بتقديم حلولنا في كل من أوبنتكست و ساب هنا إنتيربريس كلاود (هيك)، بالإضافة إلى إصدار الشهادات للغيوم الأخرى مثل أزور وتقديم بنية التسعير السحابية الصحيحة وحلول البدء السريع. لدينا أحدث الإفراج سحابة هو تمديد إسم ل سوشيسفاكتورس. هذا الحل يسمح للمستخدمين سوشيسفاكتورس لعرض ملف الموظف داخل واجهة المستخدم سوتشيسفاكتورس، بدلا من وجوده في اثنين من التطبيقات المنفصلة أو في الحالات القصوى، أرشفة في ملف ورقة في مكان ما. كما هو الحال مع المثال المذكور أعلاه، يمكن أن تكون وفورات الوقت والتكلفة مثيرة للإعجاب. بالإضافة إلى ذلك، ليس فقط زيسم ل سوشيسفاكتورس تسمح لعرض ملف الموظف، كما أنها تدعم الجيل التلقائي من رسائل الموظف (على سبيل المثال، ردا على استفسارات الموظفين، استعراض الأداء، وما إلى ذلك) وبالتالي أتمتة العملية في حين تقديم رسائل شخصية في ورقة وشكل إلكتروني. وسيتم اعتماد حلول أوبنتكست الأخرى ل ساب، وسيتم إصدارها للسحابة خلال الأشهر المقبلة، لذا استمر في مشاهدة المزيد من الإعلانات. تقنيات عمليات في عالم إكوسيستم من أوبنتكست و ساب تقنيات عمليات هي واحدة من المواضيع الأكثر مناقشة. ومن المحتمل أن تكون أكبر كلمة في هذه الصناعة خلال ال 18 شهرا ال 18 الماضية، ويمكنها أن تتيح نماذج أعمال جديدة لكل منظمة تقريبا. مع أكثر من 5 ملايين جهاز يجري تسجيل كل يوم أهمية 8216Things8217 آخذ في الازدياد. وهناك الكثير من 8216Things8217 تولد بيانات منظمة، وهو ما يعني زيادة هائلة في تخزين البيانات منظم قادم للعملاء ساب. التعلم الآلي والذكاء الاصطناعي هي الموضوعات الرئيسية عند التعامل مع البيانات غير منظم 8211 كيفية تفسير، واتخاذ قرار والرد على البيانات الجديدة بشكل صحيح. ولكن ماذا عن المحتوى شاهدت مؤخرا جلسة السبورة كبيرة بالتفصيل سيناريو يحركها البيانات بأكمله حول الثلاجة تقنيات عمليات، والإبلاغ عن الأخطاء، التي تؤدي إلى دورات إصلاح والتفاعل المورد والفواتير وشحن أجزاء و سيناريوهات أكثر من ذلك بكثير. وكان هذا مثالا رائعا على ساب الرقمية ولكن في أي وقت كان المحتوى المذكور، على الرغم من أن كمية كبيرة من العملية أعلاه كانت مؤتمتة، لا يزال يجري إنشاء المحتوى 8211 في شكل أوامر العمل الموظف، والفواتير، والفواتير، وضمان العملاء والمعلومات، والضمانات، والإيصالات وفواتير المورد على سبيل المثال. لذلك، مع استمرار إنرتنت األشياء واملواضيع املرتبطة بها واستحداث حاالت استخدام جديدة، سيكون هناك أيضا عدد متزايد ومتزايد من احملتوى الذي يجب أن يدار بشكل فعال بواسطة أوبنتكست. سنحضر منتديات ساب للابتكار في جميع أنحاء أوروبا والشرق الأوسط وأفريقيا في الأشهر المقبلة، وسوف أكون في دبي في 2 أسابيع في ندوة غارتنر. إذا كنت أيضا حضور لا تتردد في التواصل معي للدردشة حول ما سبق، أو أي شيء يتعلق أوبنتكست و ساب. هذه هي الذكرى السنوية الأولى في أوبنتكست وما هي السنة التي كانت. إيف سافر العالم والتقى بعض الناس مذهلة تفعل بعض الأشياء المدهشة. نذكر بشكل خاص أن نذهب إلى 2016 المؤسسة العالمية، الحدث أوبنتكستس الرائد، وقمة التصنيع إدك في لشبونة حيث ناقشنا دور التحول الرقمي في هذا القطاع. ولكن، يتيح الحديث عن إنترنت الأشياء (تقنيات عمليات). كتبت مدونة في أوائل عام 2016 تتوقع أنه سيكون العام أن تقنيات عمليات ذهب الاتجاه السائد في التصنيع وأعتقد أنه قد يكون جيدا على عكس الكثير من التنبؤات المحلل الأخرى للعودة ونلقي نظرة على كيف حق كنت سنة واحدة إلى الوراء، كانت حجتي هي أن تقنيات عمليات بدأت التحرك من النظرية إلى الممارسة. وتقوم المنظمات ببناء نظم بيئية لأنظمة إنترنت الأشياء من شأنها أن تغير بشكل جذري الطريقة التي تعمل بها. اهتمامي الخاص هو الإنترنت الصناعي للأشياء أو الصناعة 4.0 الذي هو حول تمكين المصنعين للعمل أكثر ذكاء وتحقيق أهداف العمل مثل: القيام أكثر مع أقل من خلال زيادة استخدام البيانات الذكية إلى الطاقة كفاءة الأعمال فتح فرص جديدة في السوق التي كانت في السابق لا يمكن الوصول إليها قبل التكنولوجيا التخريبية المتاحة تنمو أعمالهم من خلال زيادة قيمة منتجاتها من خلال دعم الحياة الكاملة من خلال تعزيز المنتجات مع إضافة خدمات حياة طويلة زيادة جودة المنتج من خلال الوقت الحقيقي والرصد الظاهري والصيانة التنبؤية وبالتالي الحفاظ على ولاء العملاء للحياة. لمحة في البحوث الأخيرة والتنبؤات بلدي تبدو جيدة جدا. ووفقا لماكينزي، فإن الأثر الاقتصادي لتطبيقات إنترنت الأشياء يمكن أن يصل إلى 11 تريليون نسمة بحلول عام 2025 إلى 3.7 تريليون منها سيحدث في بيئات المصنع. وبحلول عام 2019، يقول إدك أن 75 من سلاسل القيمة الصناعية ستخضع لتحول نموذجي في التشغيل، حيث أن العمليات ذات الصلة رقميا تحسن الاستجابة والإنتاجية بنسبة 15. أكثر من ذلك، وجدت شركة تاتا كونسولتينغ أن الشركات المصنعة التي تستخدم حلول إنترنت الأشياء في عام 2014 شهدت زيادة قدرها 28.5 في المتوسط ​​في الإيرادات بين عامي 2013 و 2014. في الواقع، أظهرت أبحاث أوبنتكستس لعام 2017 أن 38 من المصنعين الأوروبيين الذين شملهم الاستطلاع قد نفذوا بالفعل حلول إنترنت الأشياء مع 48 تخطيط آخر إلى خلال الاثني عشر شهرا القادمة. ابحث عن مزيد من المعلومات حول هذا الأمر في مدونة مستقبلية. شركة واحدة أبرزت كمثال عظيم على كيفية تقنيات عمليات بدأت بالفعل لتغيير كل شيء كان تسلا. كان لي الحظ لاختبار محرك تسلا S على إدخالها إلى المملكة المتحدة وتجربة السيارات والعملاء لا مثيل لها. وأظهرت وظيفة والقدرة التي هي التفاضل الحقيقي لهذه الصناعة. إضافة إلى ذلك فريدة من نوعها تذهب إلى السوق والخدمة والملكية نموذج هذه السيارة هي لعبة السيارات المغير في العديد من الطرق. الآن، يقول تسلا انها 8217s قريبة جدا من وجود سيارة بدون سائق التي يمكن أن تسافر من نيويورك إلى لوس انجليس دون أي تدخل بشري. هذا مثال لا يصدق على مدى سرعة تقدم الأمور في مثل هذه الفترة القصيرة من الزمن، واحدة فقط من العديد. نحن الآن في مرحلة حيث من السهل أن نشير إلى المصانع التي تتحرك بالفعل بعيدا عن عملية الإنتاج المركزية التقليدية لشبكة متكاملة ومؤتمتة للغاية من الأجهزة والآلات. بدأت الشركات بالفعل في خلق عمليات إنتاج مرنة للانتقال من الإنتاج الضخم إلى أشواط الفردية التي يمكن تحقيقها فعالة من حيث التكلفة وفي الوقت المناسب تماما لمتطلبات العملاء فريدة من نوعها. لذلك، حققنا بداية رائعة ولكن أنا متأكد من أننا يمكن أن ندعو تقنيات عمليات التيار فقط بعد. وكما يشير المنتدى الاقتصادي العالمي، لا تزال هناك بعض التحديات الهامة التي يجب التغلب عليها: كيفية ضمان قابلية التشغيل البيني للنظم كيفية ضمان التحكم في الوقت الحقيقي والقدرة على التنبؤ، عندما يتصل آلاف الأجهزة في نفس الوقت كيفية منع الاضطرابات، أو المنافسين، السيطرة على أنظمة الإنتاج ذات الشبكات العالية كيفية تحديد الفائدة أو العائد على الاستثمار في تقنيات عمليات هذا أصداء بالضبط أفكاري. يمكنك مشاهدة برنامج تعليمي عبر الإنترنت هنا الذي عقدته في شراكة مع مجلة الشركة المصنعة في المملكة المتحدة. وفي ذلك الوقت، أشرت إلى أنه يتعين على المنظمات أن تتحكم بقدر أكبر في بياناتها. من خلال إضافة التكنولوجيا التي تجمع تلك البيانات وتوجيهها من خلال نظام إدارة معلومات المؤسسة (إيم) مثل أوبنتكست، تم تقديمها بأجنحة من المعلومات التي تستند إلى قرارات أعمال أكثر ذكاء وأسرع بكثير. لهذا الرقم إضافة الحاجة إلى محرك تحليلات قوية وسهلة الاستخدام التي يمكن أن توفر كل من التنبؤ التنبؤي والتشغيلي في كميات هائلة من البيانات التي تم إنشاؤها داخل أي نظام إنترنت الأشياء النظام الإيكولوجي. وضع تقنيات عمليات في قلب استراتيجية الأعمال هو أيضا ضروري والشركات التي فعلت هذا بدأت في جني الثمار. واحدة من أول التعاقدات عندما انضمت أوبنتكست العام الماضي كان لاتخاذ في مؤتمر إوتشيكسبو الافتتاحي في لندن. قدم باتريك باس، الرئيس التنفيذي ل ثيسنكروب نا، عرضا ممتازا عن كيفية نجاح مشاريع التحول تحتاج إلى أن تكون جزءا من استراتيجية عملك. وبعد مرور عام على ذلك، تحدث أندرياس ششيرنبيك، الرئيس التنفيذي لمصاعد ثيسنكروب عن كيفية تحويل إنترنت الأشياء الآن إلى صناعتها. سوء العودة إلى هذا في مدونة أخرى قريبا. لذلك، أنا سوف تأخذ الائتمان لكونها نصف الحق الاتجاه نحو تنفيذ تقنيات عمليات يأتي على قدم وساق ولكن، في حين تركز المنظمات على بناء قابلية التشغيل البيني للشبكات والأجهزة، يجب أيضا التأكد من أن لديهم منصة لضمان مازيميس القيمة في بياناتهم ومعلوماتهم. وإذا أردت أن أتمنى لي الذكرى السعيدة، يمكنك أن ترسل لي سقسقة حدث شيء كبير جدا في أواخر عام 2015. حدث بهدوء وأعتقد أن الكثير من الناس لم تلاحظ حتى. ولأول مرة، كانت هناك معاملات قائمة على الهاتف المحمول أكثر من المعاملات التقليدية من الطوب وقذائف الهاون. وقد تم تجاوز نقطة التحول. الأهم من ذلك، كان العملاء وليس شركات الخدمات المالية التي حددت عندما حدث ذلك. لذلك إذا كان الزبائن سوف يختارون كيف ومتى يجب التعامل معك، عليك أن تكون قادرا على تقديم الخدمات في كل مرحلة من مراحل رحلة العملاء الرقمية. وقد بدأ نفس الاتجاه نحو اعتماد قنوات جديدة من خلال الخدمات المصرفية عبر الهاتف النقال والإنترنت. في عام 2015، نما حجم المعاملات المتنقلة في الخدمات المصرفية للأفراد بنسبة 54 مقارنة مع 2 فقط على الانترنت. لم تكن حتى الآن في التكافؤ ولكن لم تكن بعيدة. بنك أتوم هو مثال ممتاز على ما يمكن أن تبدو عليه الخدمات المالية المتنقلة فقط. ومع ذلك، فإن نجاح النموذج الجديد الذي يعتمد على الفروع في بنك المترو في المملكة المتحدة يوضح شيئا يجب أن يكون واضحا تماما: فالزبائن يريدون أن يستهلكوا الخدمات بالطريقة التي تناسبهم في كثير من الأحيان بالطريقة التي يكونون فيها أكثر راحة. منظمات الخدمات المالية سواء كانت البنوك أو شركات التأمين أو بيوت الاستثمار بحاجة إلى أن تكون على بينة من هذه الحقيقة. لقد حدث هذا الفكر لي وأنا قرأت تقريرا صدر مؤخرا بعنوان تطور الخدمات المالية. انها تبدو أساسا في تأثير التحول الرقمي هو وجود ما يسميه 8220traditional، تشالنجر أو disruptor8221 شركات الخدمات المالية. وهو يتحدث كثيرا عن تجربة العملاء ولكن، في النهاية، فإنه يركز في الواقع على قنوات الاتصال. ولكن العملاء لا يهتمون حقا القناة التي ببساطة وسيلة وسيلة لإنهاء يهتمون البساطة والشفافية والإنصاف والأمن. ويتوقعون من مقدم الخدمة قبل أن يشتروا شيئا حتى يوم مغادرتهم وما بعده. وقد عملت شركات الخدمات المالية بجد لخلق رؤية واحدة للعميل مع درجات متفاوتة من النجاح الآن أنها تحتاج إلى خلق وجهة نظر واحدة من رحلة العملاء الرقمية. وهنا بلدي 4 نصائح أعلى لبناء تجربة العملاء الممتازة: عوالم ذهب الرقمية. لقد نسيت فقط أن أقول بعض الناس المهم ليس هناك شك في أن المصرفية عبر الهاتف المحمول وتطبيقات التأمين وتغيير الطريقة التي الكثير من الناس تستهلك المنتجات المالية. والهاتف الذكي هو المفضل لشركة الألفية. ولكن فوربس قد أشار إلى مفارقة صغيرة. وعلى الرغم من أن 80 من معاملات عملاء التجزئة كانت من خلال تطبيقات الخدمة الذاتية، فقد زار أكثر من نصف عملاء الخدمات المصرفية في الولايات المتحدة فروعهم خلال الأشهر الستة الماضية. لا يصدق، الكثير من الناس لا تزال تفضل تصريحاتهم المطبوعة وإرسالها بالبريد لهم. لذلك أومني قناة ليست دائما عملية هجرة القناة والتحول الرقمي ليس دائما حول استبدال الوثائق الورقية مع مكافئات الإلكترونية. بالنسبة لمعظم شركات الخدمات المالية، فإن المتطلبات هي بنية تحتية مرنة ومرنة تسمح بمزيج من القنوات التي يمكن للعملاء اختيارها. وهو يتطلب وسيلة لإدارة المحتوى بحيث يتم الجمع بين إدارة البيانات الرقمية مع الوثائق التقليدية وإدارة السجلات. وبهذه الطريقة، يمكن للشركات تقديم تجربة العملاء يتوقعون. بسيطة وآمنة ومرضية. النجاح الثالث للخدمات المالية من المغري دائما التفكير أننا يجب أن نتطلع دائما إلى مفاجأة أو تجاوز التوقعات ولكن يبدو أن العملاء يريدون شيئا أكثر من ذلك بكثير. ضمن الخدمات المالية، انهم يريدون المنتجات التي هي بسيطة ونزيهة (أي رسوم خفية أو المصطلحات غير الضرورية). على نطاق أوسع، العملاء يريدون ببساطة أن تكون راضية عن تجربتهم التي يمكن تعريفها كما كنت تفعل ما تقوله أنت ذاهب للقيام به وهذا هو أيضا أفضل وسيلة لبناء الولاء. هذا، بالطبع، أسهل من القيام به. وأعتقد أن منصة إدارة معلومات المؤسسة (إيم) لجمع وتنسيق جميع بيانات العملاء ويعطي الجميع بما في ذلك العميل الخاص بك أنفسهم الوصول إلى المعلومات الصحيحة كلما كانوا في حاجة إليها. التخصيص هو أقوى عندما يتحرك وراء التسويق وكان التسويق الرقمي لها تأثير كبير في الخدمات المالية. وقد بدأت المنظمات في تعظيم قيمة البيانات التي لديها. انها تسمح لهم لفهم أفضل والتواصل مع العملاء. أن تكون قادرة على تخصيص وخلق التسويق حول أحداث حياتهم يؤدي إلى حملات أكثر استهدافا وناجحة. But, heres an interesting thing: customers are happy to give you permission to use their data for personalized marketing purposes although most dont really want to. They do, however, actively want you to personalize their purchase and support experiences. This is something that requires a fresh approach to how Financial Services look at Big Data. There needs to be a move towards real-time data analytics without which one industry expert said: 8220data warehouses become white elephants that serve a very specific purpose8220. Its not the Channel. Its the consistency thats important Heres a popular myth: People hate contact centers. No, they dont. What they hate is the poor experience that pretty much everyone has had when dealing with a contact center. If your experiences had been nothing but great then I bet youd love contact centers. So if you can provide an excellent customer experience and ensure that its consistently great regardless on which channel your customer uses then the idea of the traditional customer service scenario Press 1 to descend into a deeper layer of hell can be consigned to history. Customer Communications Management provides a solid foundation for delivering consistent, targeted and personalized communication whichever channel or channels your customer prefers. Gartner has suggested that 89 of companies will compete mainly on the quality of the customer experience they provide. Theres no doubt that digital is transforming the business processes of Financial Service firms and how they engage with their customers. But successful companies will be the ones that understand that excellent experience is based around customer preference. Youre going to need to know what customers want as they move along their buying journey. Additionally you must deliver the personalized experience that appeals to each of your individual customers not just the ones that like exciting new technologies The EUs General Data Protection Regulation (GDPR) is definitely a game changer but perhaps not in the way you think. A great deal has already been written about the stringent obligations and hefty fines it places on organizations managing the personal data of EU citizens. Much less has been made of its other stated aim: To facilitate the exchange of information for businesses that operate in the EU. But the GDPR is not limited to only EU companies, so how best to capture the opportunity within GDPR implementation An opportunity Really. Its easy to focus on the amount of change 8211 at an organizational, technical and process level 8211 that every company will need to undertake to get ready for the May 2018 deadline. But, that is to overlook the bigger picture. GDPR is explicitly designed to harmonize data security and privacy laws across Europe. This is, by far, the most far-reaching legislation of its type ever attempted. It represents a single data protection approach for 28 trading countries and, indeed, beyond. As all companies that hold personal data on EU citizens must comply and lets face it, today thats pretty much everyone 8211 the success of GDPR is very likely to make it a global standard by default. To date, organizations have not addressed their data protection and privacy risks in a consistent way. GDPR now makes this essential. The opportunity arises when you see this as more than simply a compliance issue. As PA Consulting suggests, companies can take a more business - and customer-centric approach that will allow them to explore how they can manage personal data to help make more informed decisions and create a better experience for their customers. Understanding GDPR There are really two core elements to the obligations of B2B companies under the GDPR. The first is to store and manage personal data in a way that its always quickly accessible for the data subject and is removable if required. For B2B organizations, you must remember that, for the GDPR, personal data means data about individuals, including your customers, suppliers and service providers. It also covers how and why you exchange personal data within your supply chain or trading partner network. Secondly, personal data must be defended and secure at all times in transit or while at rest. The International Association of Privacy Professionals recommends some of the security actions to undertake include: The pseudonymization and encryption of personal data The ability to ensure the on-going confidentiality, integrity, availability and resilience of processing systems and services The ability to restore the availability and access to personal data in a timely manner in the event of a physical or technical incident A process for regularly testing, assessing and evaluating the effectiveness of technical and organizational measures for ensuring the security of the processing A focus on technical infrastructure Its clear that the correct technical infrastructure has a key role to play when implementing the GDPR. Organizations will really struggle if they continue to hold silos of information. Instead, they must have a clear end-to-end view of all the personal data they hold. This is both structured and unstructured data everything from emails and social media behaviors to contracts or service documentation. This does require a significant change in thinking. Organizations will need to introduce Privacy-by-Design and Data Protection-by-Design as core foundations of their infrastructure. These strategies have been at the heart of solution development at OpenText for years. The OpenText Business Network portfolio of solutions including OpenText Trading Grid Messaging Service, OpenText Active Applications, OpenText Managed Services, and OpenText Fax Solutions include the highest security standards, encryption and best practices. These solutions enable the processing and exchange of information with comprehensive encryption to mitigate risks associated with the processing of sensitive data. Rigorously auditing, testing and enforcing compliance with security regulations such as the GDPR across extended and sophisticated supply chains is a fundamental part of OpenText operations. For example, the OpenText Cloud Fax network is an environment made up of connectivity protocols that keep customers aligned with the most pertinent regulatory and compliance mandates. With options including secure web connections via TLS and HTTPS or VPN connections, organizations remain securely connected to the OpenText Cloud and privacy is maintained. With encryption at rest and in transit, content is securely protected where it rests or on the move. Keep calm. Carry on. The good news is that GDPR is not meant to cripple you as a business quite the opposite. But, it does demand a much more proactive and consistent approach to data protection. For B2B organizations, that really doesnt have to be a threat. Almost every organization has Digital Transformation at the heart of its business strategy. Almost every organization is looking for ways to optimize the value of the data it holds. In this context, GDPR can be seen as a legal framework to make this happen. Now, theres an opportunity Register today for OpenText and Digital Clarity Group GDPR Webinar on Wednesday, March 1, 2017, at 11:00 AM EST. Were still over a year away from General Data Protection Regulation8217s (GDPR) go live date, but the sense of dread at recent conferences is tangible. And understandably so: The GDPR imposes sweeping requirements on organizations to understand and protect the personal data they process and use. While records management and infosec have so far dominated the GDPR discussion, your lawyers and compliance teams are also gearing up with discovery analytics, including machine learning, to help them manage GDPR risk. The New Cost of Personal Data The GDPR introduces a slew of IG regulations that attach to Personally Identifiable Information (PII), which is defined as any information relating to an individual. If that sounds broad, its because it is. Your name, your pictures, your email, your IP addressreally anything that could be used to identify you is included. The GDPR creates personal rights in this data, like the right to be forgotten, the right to audit your data, the right to correct it, or transfer it. It also includes enhanced data breach notification and response obligations. Basically, if your organization touches consumer data in some fashion youre likely covered by the GDPR. And if your organizations products or services regularly involve personal data, security takes on even more prominence. Failure to comply with the GDPR could incur fines of up to 20 million Euro or an enormous 4 of global turnover. The dramatic penalties have spurred organizations to conduct Privacy Impact Assessments (PIA) and proactively audit their own data to measure risk amp exposure. Understanding how and where you handle personal data is the first challenge, and a significant one since PII can be embedded in nearly all your business documents and some are more important than others. Finding a Needle in a Stack of Needles If a basic component of GDPR is understanding your data, then naturally you need tools to search, identify, categorize, and flag documents. Traditional search methods of manually reviewing contracts one by one for language about PII treatment, processing, or warehousing is unreliable and inefficient. During a breach response or a PII-assessment, triage is key you need to rapidly identify the most sensitive documents and tag them for special handling (more on that later). To do so, you need discovery analytics and machine learning. Pattern identification is a crucial technology to rapidly identify simple documents containing standardized PII like credit cards, licenses, medical records, and more. But this technology on its own wont identify all the documents necessary for a PIA because not all PII is pattern-based and is often highly contextual. Thats where concept analysis, an unsupervised machine learning algorithm, comes in. This technology analyzes the co-occurrence of words and clusters them together according to contextual themeseven if they lack specific keywordsand without any human feedback. These tools can, with astounding accuracy, distinguish between different contexts that influence how we interpret words. For instance, if the word private appears in a number of documents related to military ranks the engine could group those documents aside from ones that feature the word private in relation to personal data. These automated tools can get you started on a privacy evaluation, but the ultimate analysis is too nuanced to rely exclusively on machine categorization. Human review is an indispensable element, so having document review workflows and administration tools is necessary. This means the ability to batch out documents in related groups to keep legal reviewers engaged with relevant content. And with a continuous machine learning algorithm running in the background, each decision that our legal team makes while eyeballing documents will train a recommendation engine. This algorithm can then evaluate the remaining documents and predict which ones are likely to contain sensitive data (much more on that interesting topic here). In this way, you can start with a known dataset (like your vendor contracts database) and then leverage analytics to identify unknown, risk-prone documents. As you review more documents and find more PII-laden content, the algorithm is constantly learning in the background. It conducts broad sweeps of your remaining data to prioritize batches of content that are likely to contain PII. Whats more, these algorithms can run on an issue-specific basisa crucial ability since the GDPR distinguishes between personal data and sensitive personal data. Knowing is Half the Battle The broader impact of GDPR will shake out over years, its still unclear how individuals will exercise their rights or how DPAs will enforce the rules. But organizations can take steps today towards understanding their risk exposure and doing what they can to mitigate potential consequences. OpenText Discovery combines tools like machine learning, pattern identification, and entity extraction with data visualizations, keywords, and metadata filters to help legal and compliance teams identify any PII-carrying data. All of this is guided by a document review workflow that has been honed over years of litigation projects and layered security. Register today for OpenText and Digital Clarity Group GDPR Webinar on Wednesday, March 1, 2017, at 11:00 AM EST. In this post we welcome guest blogger Maureen Fleming, Vice President at IDC and lead analyst of IDCs IoT analytics and information management practice, and IDCs research covering process automation, API management and continuous analytics. The use of low code application platforms to build and deploy custom applications is one of the fastest-growing large technology markets. In fact, spending on low code is so fast that, by 2018, we expect enterprises to spend more on low code platforms than they spend for traditional application platforms running developer-written custom code. This is true whether enterprises are running custom applications in their datacenters or on a public cloud. The goal of low code platforms is to speed up development and minimize re-work by making it easy for business teams to work with developers to design and build applications. For smaller, tactical applications, developers may not be involved at all. Low code development evolved from either workflow-oriented tools or from data-centric offerings. Teams had to choose which approach made the most sense for their application. As customers began demanding more capabilities to support a broader and more flexible spectrum of applications, some vendors began to offer both workflow and information-centric capabilities within the same platform. They saw value in not forcing the customer to choose, and also saw value in greater flexibility by separating information-based functionality from workflow. Low Codes Shift to Information-Centric Design Products embracing information-centric design shift teams from building automation by linking functionality to specific nodes of a workflow to using the information structure as the driver of automation and the basis for functionality development. The foundation of this structure are data entities, which abstract data into subjects and their properties. These properties are then used in the development of rules, in interaction and UI design, forms, in navigation or as parameters that can determine which workflow is called or the flow of a process or the page flow of an application. By contrast, classic workflow automation uses business objects as a building block. Similar to data entities, forms are created from the business object properties and rules can use the same properties. Unlike data entities, the properties of business objects are always associated with the workflow. Information-centric design does not require associated workflow, and in fact, workflow becomes a subordinate function to the information structure. As a result of the shift to information-centric design, there has been a significant expansion in the capabilities and use of low code development with corresponding improvements in ease of use for non-developers. Today, the same platform can automate a process and provide case management as well as deploy browser and mobile apps disassociated from any type of automated workflow. The use of workflow automation tools continues to be important, and with the shift to cloud architecture and the use of APIs, there are ways to access workflow as needed either broadly or discretely in support of a specific purpose. In fact, workflow has become more important in our increasingly distributed way of doing business. But for organizations investing in low code to help forge autonomy for business teams requiring automation or to use a platform to build strategic applications, identifying software that is centered around information design while also supporting workflow provides an optimal choice for use across a broad spectrum of automation use cases. More About Maureen Fleming With more than 20 years of industry and analyst experience Maureen Fleming is Program Vice President for IDC8217s Business Process Management and Middleware research area. In this role, Ms. Fleming examines the products and processes used for building, integrating, and deploying applications within an extended enterprise system. Sales orders, the documents with the odor of company success attached to them Physical (or electronic) proof that your company sells products that your customers like. Proof that you make money and create and retain jobs. So what could there be that is not to like about sales orders Well, the question here is: Are your sales orders solely creating value and financial success for your company Or are they also costing you money Are they slowing down your business Maybe even creating conflicts with your customers Fully digital sales order process why In a digital world, you should consider automating your sales order entry process from beginning to end. The digital sales order process should start the minute a sales order enters your company, from document to digital. This should be independent from your input channel 8211 whether your sales orders reach you via EDI, email, fax or paper document, make sure to digitize your sales orders when they first touch your company. Many of our customers have EDI in place for 60 80 of their sales orders. However, the remaining 20-40 slows down their business, preventing them from having full insight and transparency of the status of ALL sales orders. The impact When our customers started to capture the data also from PDFs, emails and paper documents, they realized how valuable a fully automated a digital process is. With their model from document to digital they turned the sales order process into a fast, customer-friendly and fully transparent process. They now have full insight into the status of any sales order. If a customer has a request referring to a sales order, they can answer it within seconds, independent from its input channel or process status. Reporting and transparency have exponentially improved. Management is now able to track the performance of the sales order process across countries, from month to month or year over year. Now, even the performance tracking task is a simple activity, too. It is fast and it is accurate. Not only for the electronic input channel, but for all sales orders. The information extracted is also proof that with the new integrated sales order automation, customers have been able to cut sales order cycle time in half by also automating the remaining 20-40 of sales orders. Customer relationships have also improved because disputes over orders and invoices or wrong deliveries have reached an all-time low. The analysis of sales orders allows making purchasing recommendations to customers from evaluating other customer orders 8211 those who regularly order specific products in combination with other products. These cross-sell opportunities are well-received by customers as they create value and often help to meet their core business needs. Have you identified a need to further digitize your sales order entry process Take a look at how OpenText Business Center for SAP Solutions helps to improve the sales order process and much more. The pace of technological change today is being called the fourth industrial revolution. New solutions powered by artificial intelligence (AI), robotics, and machine learning are enabling machines to handle processes that once required human decision-making. Just as mechanical muscle lowered the demand for physical labor in the first industrial revolution, today cutting-edge technology is reducing the demand for human intervention. The migration of tasks from humans to software and machines has been evident for quite some time. From ATMs to automated check-in at airports, technology has been performing relatively simple and repetitive tasks. Today, this transformation allows much more complex and nuanced tasks to move from human speed to machine speed, across industries that have remained largely untouched by machine intervention. Most recently, AI and cognitive systems have found a place in legal discovery, insurance applications, underwriting and claims processing, and the delivery of financial investment advice. In healthcare, telemedicine allows diagnosis and monitoring without the need to physically see a clinician, and a surgeon can operate from another hospital or countryjust more examples of where jobs long understood as human are being displaced by technology. The automation option New opportunities for automation will continue to appear, as mechanization, automation, AI, and robotics replace human workers. But its not all doom and gloom. As traditional roles are replaced, new jobs will be created in the transitionjobs that require creativity, innovation, and strategic thought. As we do away with mundane work, the time gained through automation can be used to innovate, germinate ideas, and conceive new processes fueled by the kind of thinking that only happens when our minds have time to wander. The beginning of a sweeping societal change The World Economic Forum, economists, analysts, and labor organizations have predicted a wave of job losses due to the surge in AI, robotics, and other technologies. We could see a net loss of 7.1 million jobs over the next five years in the 15 leading countries that make up approximately 65 percent of the worlds total workforce. But two million of the jobs will be offset by the creation of new positions that will support and foster the new wave of innovation, beyond what we see as credible or possible today. But as some roles are automated, others will come online for instance, individuals who can build, develop and make sense of these sweeping changes. Developers, programmers, scientists, and technologists willmore than everbe required to drive forward the accelerating pace of change. There will also be a greater need for economists, lawyers, and policy makers who can interpret how governance, intellectual property, and society at large will have to adapt. While algorithms may automate decision-making, it wont be easy to replace leaders who can navigate this new fast-paced, intense change. At the end of the day, you may wonder if a machine could do your job. And the answer is that it could probably do some of it. And thats okay, because automation will free us up to do more of the thinking required to come up with whats next, perhaps with the help of a new robot friend or two. In this blog we welcome guest blogger Fredrik Hrn who will be speaking at the Innovation Tour Stockholm in March. Fredrik is an author and keynote speaker on business creativity, change and global business. In our business lives, were used to regularly upgrading our IT systems. But when was the last time you upgraded your mindset Im guessing your answer is rarely or never. Youre not alone. I spend a lot of time travelling the world delivering keynotes to all sorts of different audiences, and our mindset as well as our language 8211 is holding most of us back. Weve grown accustomed to new, disruptive technology, creating new markets and giving us new services and options in ways weve never considered or imagined. And that disruption has happened because someone chose to look at a solution or outcome differently. They changed their mindset. Im not suggesting we all need to become serial entrepreneurs, but our static, fixed mindset and the language we use to refer to the world around us is limiting our potential with new technology and tools. Take the internet for example. Years ago, everyone referred to web pages because thats how we thought of its structure. (Remember WAP). Today, we just see it as content, which the likes of Netflix, and a host of other companies are monetizing. Likewise, the rise and fall of early mobile phone companies had as much to do with their mindset as it did with their market share. Eriksson and Nokia looked at the mobile phone and thought, how much computing power can we put in a phone It was the wrong question. Apple said, how much of a phone can we put into a mini computer. The same thing is going on today. Drones would never have gained traction so rapidly if we had referred to them as micro helicopters because that kind of language and vocabulary automatically limits the way we think of their potential. By calling them drones (with no pre-existing frame of reference), we havent put them into a pigeon-hole. My point in telling you this is to make you aware that youre doing it. Just having simple awareness of the way we are thinking, the language we are using and the frame of reference we are imposing, can change things. It can help us look at the problems and desired outcomes around us with fresh eyes. Theres so much more Id like to tell you that I cant cover in a single blog, but it is something Ill be covering in greater depth at the upcoming OpenText Innovation Tour in Stockholm on 29 March. If youre interested in learning how to take the blinders off and apply new ways of thinking to your own work and personal life, Id love to see you there. You can register here. Fredrik Hrn has delivered more than 2,000 presentations in over 60 countries on six continents. He was voted Speaker of The Year in Sweden and selected as one of the 8220Swedens Top Ten Best Speakers Ever. Fredrik is a Certified Speaking Professional (one of 700 globally) as well as GSP Global (one of only 30 globally). He is the author of nine books, including The Idea Book, which was included in 8220The 100 Best Business Books of All Time8221. His latest book, 8220One World. One Company discusses what it means to be a truly global organisation. The research and analysis firm Ovum has released a report naming two OpenText products as leaders in web experience management also commonly known as web content management (WCM). The Ovum Decision Matrix: Selecting a Web Experience Management Solution, 2016-17 report cited OpenText TeamSite and OpenText Web Experience Management as market leaders because of their strengths in technology and execution. Here are strengths Ovum attributed to OpenText WCM solutions: Top-rated for maturity Strong roadmaps and long-term strategy Ease of use and interoperability Large portfolio of capabilities Ovum considers web experience management as a key element of digital transformation for todays enterprise organizations, and we at OpenText fully agree. Organizations need to attract, engage, and hold the attention of their customers through round-the-clock, connected digital experiences. While web experience management or WCM initially focused on websites, it now encompasses so much more: WCM, digital asset management (DAM), web analytics, social, mobile experiences, etc. Sophisticated enterprise solutions cover the entire customer journey, and connect with other key platforms for marketing automation, e-commerce, and customer relationship management. Market leaders not only score high in key capabilities but are also widely accepted as best-of-breed. Read more details in the report and take a look at OpenText WCM offerings. Have you looked at the desktop of the average customer service employee lately Even with unified communications and the consolidation of systems such as CRM and ERP, most desktops look more like a NASA command center than a helpful application to deliver a great customer experience. I have good newsand bad news. Lets start with the bad news your IT department has a long uphill journey to merge systems, unify the tools in use and reduce the chaos of customer data. The good news is that there are ways to provide agent guidance and overcome desktop application challenges that dont include a forklift upgrade to a single desktop application. But dont look for an easy trail to follow with the typical solutions on the market. Tools for guidance and automation are quite common from vendors the likes of OpenSpan (now Pega) and Cicero, but we find that todays contact centers struggle to prioritize these efforts for several valid reasons 8212 deployment and product complexity. In fact, in the report, These Overlooked Assistance Tools for Your Customer Service Agents Can Boost Productivity, Brian Manusama and Jim Davies of Gartner evaluated the complexity, deployment, vendor and ROI level for such tools. Heres is one of the tables in the report: Table 2. Technology Category Overview In laymans terms, I believe these tools are hard to configure, hard to use and hard to deploy. But why First, most of these tools are designed to be professional-service-revenue-generators and not happy-customers-that-use-it-generators. Second, your IT department doesnt want to deal with yet ANOTHER thing on the desktop to configure or install. This is exactly why the OpenText Qfiniti team has made Qfiniti Optimize, our agent desktop automation and analytics solution, native to the OpenText Qfiniti platform. If you8217re using another call recording and quality management solution, then let us show you our integrated WFO suite. If youre already using Qfiniti today, then most likely you have everything you need to push guidance and automation previously installed and ready to test. To show you exactly what this means, were inviting you to see how easy it really is. We call it the Qfiniti Optimize One-Step. One Step. Give us one broken application workflow and let us show you how to message, guide, automate and monitor the agents to better AHT, compliance and accuracy. One Team. Give us one team of agents and let us enable Qfiniti Optimize in a manner of minutes, to try the 8220One Process8221 steps to improve their efficiency. One Month. Allow that team to use the automation and guidance during a one month trial. Nothing to install, configured by you, and monitored by us. We think that youll like what you see, and the agents in your 8220One Team8221 beta group will like it too. Ive thrown dozens of pizza parties in my time for call center agents, but perhaps your beta team will throw you and IT a pizza party for a change. ApplicationXtender is now part of OpenText. Like you, weve always known that ApplicationXtender was a jewel within the Dell EMC Enterprise Content Division, but now that were part of OpenText, its great hearing this validation from our new colleagues as well. If youd like to know more about the ECD integration, we recommend you read Stephen Ludlows recent blog which will also point you to the recording of an interesting AIIM webinar. OpenText invests in products and technologies that have the opportunity to address new markets and opportunities. ApplicationXtender fits into this category, offering a quick-to-implement and easy-to-use solution for companies and departments that dont have the budget or IT support for a full-scale ECM implementation. As early proof of this commitment, we just launched the first service pack for ApplicationXtender 8.1: Certification Security for Microsoft Windows Server 2016, SQL Server 2016, and Microsoft Office 2016 Image Capture Supportability update and PDF rendering performance enhancements Microsoft Office Integration Supportability update Cumulative Patches If you are new to ApplicationXtender or havent moved to ApplicationXtender 8.x yet, you may want to know that ApplicationXtender is a scalable, cost-efficient document management solution, optimized for line-of-business content. With ApplicationXtender 8, weve started our mobile and cloud-first journey, with a long list of enhancements over previous versions. Take a look: Mobile-enabled, with an intuitive user interface, no plugins required Cloud-ready, for public, private or hybrid cloud deployment Easy to learn Users can stay in their familiar business applications. They can easily view content without invoking the application that created them Rapid to deploy, requiring minimal IT involvement Based on open standards such as RESTful Services and HTML5 Available in English, German, Simplified Chinese, Brazilian Portuguese, Spanish, French, Italian Were excited not only about this release of ApplicationXtender, but its future as well Learn more about ApplicationXtender here. Existing customers current on maintenance can access the latest release of the software by visiting the Dell EMC Support site. Many companies today are beginning to embrace the fourth industrial revolution where hyper connected production and supply chain environments will transform companies into digital businesses. These latest disruptive technologies can be broadly split into three categories. Firstly, new networks such as 5G mobile networks, Internet of Things related platforms, and other cloud-based network infrastructures. Secondly, new types of devices being connected to these networks, namely 3D printers, advanced robotics, drones and, of course, Internet of Things devices. Thirdly, new types of information coming off of these connected devices, data which can be archived and analyzed to obtain deeper insights into what is happening across an end to end supply chain. To understand how new digital transformation initiatives could affect supply chain operations, OpenText recently commissioned the analyst firm IDC to conduct a survey in this area. We had a great response to the survey with cross industry and cross region insights which I will be sharing via several blogs over the next few months. I am only going to share one key statistic from the new study here, and that is from the 250 companies surveyed, 56 said they had already appointed a Chief Digital Officer. We asked IDC to test a specific hypothesis to see whether new digital technologies would lead to new supply chain transformation initiatives. If true, then it presents an opportunity for companies to consider outsourcing their B2B integration requirements while they focus on deploying their new digital projects. As part of the survey, we obtained the latest adoption patterns on new digital technologies, such as drones, IoT and wearable devices and we will share these and other findings from this interesting study over the coming months. There are five disruptive technologies that are gaining more coverage in the industrial media than others at the moment, drone-based technologies, 3D printers, wearable devices, advanced robotics and the Internet of Things. Our new IDC study looked at adoption rates for these technologies and many more technologies such as machine learning, especially in relation to supply chain operations. Why are these five technologies getting more coverage than other disruptive technologies Well firstly all of the aforementioned technologies are being targeted at both the consumer and enterprise space, so for example you can purchase a 3D printer or robotic hoover for the home, and similar technologies are starting to be introduced to the enterprise. This is not the first time that consumer-based technologies have entered the work environment. Over recent years CIOs have had to adjust their corporate strategies to support bring your own device based technologies brought into the enterprise by employees. So how are these five disruptive technology areas being deployed across the enterprise today Drone Based Technologies This technology has been getting a lot of coverage in the press in recent years, all for the wrong reasons. The drone device market has been impacted by various lobbying groups concerned by their safety and of course privacy as they fly across city centres. Local governments have been quick to establish no fly drone zones over cities around the world, even before the economic benefit of these devices can be properly determined. Companies such as Amazon and their Prime Air drone has got the most press coverage with their drones which can deliver small packages to consumers. This last mile delivery of packages is an increasingly important area of development for third party logistics providers. DHL is one of the first 3PL providers to leverage this technology to deliver medicines to remote islands in the Far East where there is not enough space for traditional aircraft runways. There are initiatives underway to define air corridors for air-based drone devices, but of course drones dont have to be limited to the air. Starship Technologies for example has developed a small autonomous vehicle that has a payload capacity to carry two shopping bags. The intention is that this small vehicle can deliver shopping ordered by a consumer and deliver to their home address. But what if you could use the same technology to deliver small components from automotive suppliers located on a supplier park near to a major automotive OEM Supplier parks are being established in all the major automotive hubs around the world today and these types of autonomous drone devices could help to streamline the delivery efficiency of parts to car manufacturers in support of their Just-In-Time production environments. Drone based technologies are still relatively new, however they offer some unique capabilities to support todays production and aftermarket retail sectors. Audi for example are starting factory tests of drones to deliver parts from inventory locations to trackside for fitting to vehicles. 3D Printing Technologies 8211 3D printing technologies are not new and in fact much of the early research into this area actually started in the early 19908217s. Back then it was known as stereolithography or rapid prototyping, both terms being used to describe the layer by layer curing of plastic based materials to create a 3D object. Today, the technology is being developed at a rapid pace, not just with the printing technology but the materials used as part of the printing process. From an automotive production point of view, extensive research is being undertaken in the use of metal-based 3D printing processes as these offer the greatest advancement in terms of both reducing production times and increasing customer satisfaction in the aftermarket service sector. On the production side, manufacturers such as VW Group are already producing 3D metal parts, initially on concept cars being exhibited at motor shows such as Geneva. 3D printing is actually transforming the design and engineering of tomorrows vehicles as more and more parts are being identified for design for replacement. So for example if a car goes in for a service and a broken support bracket needs to be replaced, rather than ordering a new bracket from a supplier, the replacement bracket can be 3D printed in the dealer service centre and then fitted to the car being repaired. This introduces the concept of the zero length supply chain, where parts can be 3D printed on demand and no 3PLs are involved in the delivery of replacement parts. This is likely to transform the automotive aftermarket service sector. One manufacturer, Local Motors in North America is pushing 3D printing technologies to its limit by manufacturing an entire vehicle using 3D printing processes. Local Motors could be considered as an automotive industry disruptor in a similar way to Tesla Motors. Whereas Tesla has cornered the market in the premium electric vehicle market, Local Motors looks set to transform the modular construction of vehicles using new 3D printing technologies. Wearable Technologies In recent years there has been a trend to develop mobile apps for enterprise smart phones and tablet devices however now there is an increasing trend to develop apps for wearable technologies as well. The adoption of wearable technologies in the consumer sector has grown exponentially over the past couple of years. Technologies such as Apples Watch, Microsoft HoloLens and Google Glass have been getting the most attention from the enterprise and this has been driven by a need to provide employees with digital product information any time, any place or anywhere. Apple Watch is relatively new to the market and enterprises are still learning how this technology could benefit production and supply chain operations. The ability to view information relating to B2B transactions such as purchase order status or Advanced Ship Notice delivery status could transform the delivery and monitoring of such transactions across a business network. For example being able to act upon an undelivered ASN before it impacts downstream production processes, could be of immense benefit to a company. In addition using mapping apps to track shipment deliveries etc could help to increase the level of end to end visibility across a supply chain. More info on this in an earlier blog. Microsoft HoloLens, using augmented reality technology overlaid across a real world environment, could transform collaborative review processes. For example not just at the design stage of a new project but also across retail distribution networks where advanced features of a new vehicle can be demonstrated to potential buyers. Volvo Cars announced a partnership with Microsoft to install HoloLens across their dealer networks to allow potential buyers of their cars to visualize and experience the various safety features of their vehicles. To learn how HoloLens could be used for visualizing information flowing across our Business Network, take a look at this blog. The one piece of technology that obtained the most interest when it was launched two years ago was Google Glass. Even though version one was retired by Google in 2015, Version two is rumoured to be released in the very near future. Glass has the ability to transform how for example production workers access digital assembly information or how service technicians access repair information. VW announced in December 2015 that they were deploying Glass to production workers in one of the factories, providing them with the ability to view assembly drawings, assembly videos and other product specific digital information within the Glass device. This allows workers to access any digital asset related to the assembly of a vehicle. Devices such as Glass will transform the role of the warehouse picker who can be guided to part collection points using maps and other location specific information which can be presented in their Glass device, keeping their hands free at all times. Advanced Robotics Technologies Over the past few years, Google has acquired eight robotics companies including the infamous Boston Dynamics, a leading developer of advanced robotic devices for the US military. Google has been applying their robotics research towards production environments and in the future it is possible that Google may develop an operating system specifically targeted towards managing production robots. In fact, Google is already working closely with Foxconn, a leading contract manufacturer in the high tech sector, to replace up to a million manual workers across their Chinese production plants with advanced robots known as Foxbots. One of the key drivers for this robotics research is to try and develop more intelligent robots that can not only think for themselves but also sense their surroundings in a more accurate manner. Another leading robot manufacturer, Rethink Robotics, developed the Baxter robot to try and transform production line operations. Traditional single arm robots normally require a safety cell to work within so that workers on the shop floor dont get injured. Baxter meanwhile has proximity sensors placed in both of its arms so that if anyone approaches Baxter then it can shut down immediately. The area of artificial intelligence is going to further develop the advancement of industrial robots and when combined with the connected nature of the Internet of Things, production lines are going to become increasingly automated, self-sensing and more responsive to changing production requirements. The Internet of Things if there is one disruptive technology that is getting the most interest from the industrial manufacturing sector, it is the Internet of Things (IoT). IoT or the Industrial Internet, Internet of Everything, Internet Plus etc all exist to achieve the same thing, namely to provide a way for billions of connected devices to be able to transfer gigabytes of data with Big Data repositories where trends can be analysed and reported upon. The IoT will transform the 360 degree view of information and visibility of physical shipments moving across end to end supply chains. RFID technologies have been used for over twenty years, with mixed success in terms of adoption across the manufacturing industry however the IoT gives RFID a new sense of purpose and further investment in RFID technologies is now taking place to support IoT initiatives. IoT is also driving significant merger and acquisition and consolidation activities across the high tech sector, with a significant amount of MampA activity taking place in the semi-conductor sector. IoT is transforming industries, business processes and providing companies with significant operational benefits. The supply chain stands to benefit considerably from the IoT and there are three immediate areas where IoT can add value to a supply chain environment. To find out more about these three use cases, please take a look at an IoT webinar with the lead IoT analyst from Gartner late last year. All five technologies that I discussed in this blog post will eventually find their way into more digital supply chains, as depicted by the diagram above. Key to the success of these future digital supply chains will be to establish an end to end 8216digital backbone8217. B2BEDI networks will evolve into more intelligent business networks where connected devices can share structured and unstructured information in a seamless manner with backed enterprise systems and Big Data repositories. OpenText is continually investing in our Business Network and my previous blog post highlighted some of the recent enhancements we have made to our Business Network. I will discuss further enhancements in the near future. OpenText has a broad portfolio of Enterprise Information Management solutions to help enable the digital business. One thing8217s for sure, B2B integration will be at the heart of these digital transformation initiatives and I will share some proof points on how this will be achieved in future blog posts along with discussing the type of supply chain transformation initiatives being undertaken. If you would like to learn more about the IDC study then I will be presenting key findings at our series of European Innovation Tour events during the second half of March 2017. If you havent registered yet then please click here. For the last 19 years, OpenText Enterprise World has grown to become a major event in the industry. And 2017 marks a new chapter in our premier events history. This years conference will be unlike any before We have prepared an extraordinary event that will offer insight into the skills, tools and directions that businesses require to be successful in the age of digital. Homeward Bound We couldnt be more excited to bring the conference home to Canada. From July 11-13, 2017, we will be at the award-winning Metro Toronto Convention Centre in the heart of downtown Toronto. Whats New at this Year8217s Enterprise World This year, we designed an entirely new experience for attendees with four customized conferences under one roof to meet individual business needs: OpenText User Conference addresses specific uses and applications of the OpenText platform, highlighting Customer Experience Management, Business Network, Enterprise Content Management, Business Process Management, Analytics and Discovery. OpenText Industry Conference identifies and explores the trends impacting the Financial Services, Life Sciences, Public Sector and Energy amp Engineering industries OpenText Partner and Technology Conference incorporates tracks for both traditional OpenText partners as well as a brand new opportunity for start-up technology companies to showcase their innovations From the onsite expo to the technology pavilion, OpenText Enterprise World 2017 immerses you in the digital trends impacting businesses across the globe: Engage in 175 breakouts, product demos and informational sessions to get the knowledge you need to digitally transform your business Connect with OpenText executives, industry leaders and peers to discuss the best practices that will lead your company to success Discover the strategies, tactics, and tools to digitize you organization Gain insight into the trends and drivers that are transforming business for a competitive advantage Whatever your path to digital transformation , OpenText Enterprise World is the place to be. If you havent registered, what are you waiting for Get to it and Register We cant wait to welcome you to the future. Todays digital disruptors make headlines across the sectors with sweeping changes in data management, analytics, and customer experience. A wave of change is rolling in as organizations automate the way customers buy, the way suppliers fulfill orders, the way manufacturing happens, and more. As customers and business professionals, we are witnessing how digital transformation is restructuring the face of business and, ultimately, our world. Jumping the information hurdle An initial challenge for large organizations moving towards a digital future is getting a handle on the terabytes of information and content generated by employees and systems each week, along with the information collected from websites and contact centers. These volumes add up to far more data than any human could read, process, and fully understand. And, on its own, this information is of no use we have to be able to use it to generate value, improve service, and increase customer satisfaction. Without a doubt, information holds intelligence and your ability to get to that insight is what helps you to compete. To that end, here are six thoughts on charting a digital course for your business: Increase your competitive preparedness. Digital transformation can help your business quickly adapt to shifting customer demands, making it possible to compete with old and new rivals. Use a digital approach for a big win. The ability to go digital can level the playing field for some businesses, allowing them to have a huge impact on established markets, companies, and brands. What you may not have been able to do manually, or at scale, you can launch into with a digital approach. Gain an advantage with analytics. Sticking with out-dated methods of managing and analyzing data, keeping processes manual, and only operating at human speed puts your business at risk of being outperformed by competitors. You can regain your advantage by implementing intelligent systems to detect and analyze predictive trends. Unlock the value of information you already have. By using data and information analytics with content and process management technologies, you can uncover valuable digital breadcrumbs. This insight can help your business to make intelligent changes to create products that better suit customer requirements, improve organizational efficiencies, and implement self-regulating business processes that save time and money. Use automation as a differentiator. Automating tasks that previously required human intelligence can now take place using digital processes. Consider the way Tesla Motors releases over-the-air updates to improve the functionality of their electric cars, just as if you were downloading mobile phone software. Not only are owners spared a trip to the garage, but Tesla cuts the expense of scheduling and managing customer visits. Create a digital culture in your organization. Dont go digital for digitals sake. Adopt a well-planned strategy to understand where digital can deliver the best benefits for your business, and start there. Let this go hand-in-hand with fostering a cultural change in your organization that acknowledges how employees may view the impact of a digital-first approach on their own roles. To explore how to move forward with your digital transformation, take a look at how OpenText Release 16 enables companies to manage the flow of information in the digital enterprise from engagement to insight. On February 2, I had the good fortune to participate in a very interesting webinar hosted by AIIM. Inspired by the new union of OpenText and Documentum, the event brought together a variety of experts to discuss what the pairing means to customers of both, the partner network, and the industry in general. And the interest was certainly there registration numbers were some of the highest AIIM has ever seen. Well, we covered what we set out to, and more The roundtable discussion and subsequent QampA session were wide-ranging and dynamic, addressing the concerns of the customer base and future product integration plans, but also delving into a wide open sharing of views around the present and future state of ECM and the skills that organizations are going to need in order to be successful. If you didnt get the chance to attend the webinar, then setting aside some time to listen to the webinar-on-demand would be 60 minutes of your time well spent. Regardless of your current solution provider or your role in ECM, theres some thought-provoking perspectives on topics like the difference between ECM and Content Services and the kinds of technology and business competencies an organization needs to have or develop in order to embrace this shift toward content services. I hope you enjoy it as much as I did. Finally, please join us on February 14 as AIIM Chief Evangelist John Mancini and I connect once again to present Next-Gen Information Management Succeeding in a New Era. Well be examining the emerging age of Content Services and what that means to the traditional concept and practice of ECM. Sit in to gain valuable insight into the changing definition of ECM and learn the next steps that will allow you to prepare for the future while maximizing your current investment. Heres hoping everything OpenText and Documentum do together in the future is as great as our first webinar Why do you purchase and implement a Digital Asset Management (DAM) platform in the first place If youre like me when I ran the content management team at another company, it was originally to control the flow of approved images to the companys online presence. We were revamping the website and eCommerce platform and a key part of the project was to improve the images used, and to make sure that they were both brand and safety compliant. It didnt take long for the word to spread that we now had a single safe source for brand approved images. Soon we were talking to other groups in the company, and even our dealer network about how they could contribute to, and access, the DAM. Instead of just storing the images selected for use on the website we were soon storing every picture from a product photo shoot, then came interest from the company archives. In the space of eighteen months we had passed one million assets and over eight-thousand users accessing them. But the most interesting part was the way that the DAM became the source for applications and use cases that we had never considered. We had developed a way to create lightweight 3D models of our products, and started storing the source files for those on the DAM too. Suddenly the DAM was the source driving Augmented Reality proof-of-concept innovations, being used to populate digital signage at dealer showrooms, as well as training, facilities planning, trade shows, coffee table art books, calendars, licensed merchandise, and more. At the point where I left the company we had recorded sixteen different use cases for the content stored in the DAM, and Im sure theres even more now. The thing is, I was far from alone in witnessing how a good DAM platform can be used in different. powerful ways. Since joining OpenText Ive seen other uses, such as: Media companies who use their DAM to deliver DVD packaging and advertising banners that automatically resize and place the correct logos and text based on the intended markets and distribution channels. Drinks companies where the DAM is a central component of their high-profile sports sponsorships programs A rail company that uses the DAM to manage rail inspection videos from cameras mounted on the front of locomotives An aerospace engine company that uses its DAM to store and analyze images of parts from any engine involved in an accident So how are you using your DAM platform Join us on Wednesday February 15th for a webinar on how to Unlock New Potential (and ROI) From Your DAM. Click here to register One of my favorite discussion topics with OpenText WFO customers and other contact center professionals is about the internal brand perception of the contact center within any organization. Contact center brand perception Yes, exactly. Every enterprise contact center is perceived differently by other business units and C-level executives depending on how the company approaches its customers and markets. Is the company strictly bottom-line driven, wringing every last dollar out of its budgets in order to maximize profits Or is the company customer-centric, doing everything it can to improve customer service in order to compete effectively in the marketplace I love talking about this at customer meetings and industry events because we all know the contact center holds the key to vast and rich customer information, exactly the kind of customer knowledge that every department and every executive should want to understand in some form or another. Better business decisions are made when more is known about customer preferences, behaviors and opinions. So why is it that the contact center is more often perceived as a cost-center rather than a customer experience leader Why are we constantly tasked with delivering better service, hitting higher sales targets, scoring higher customer satisfaction responses but with ever-tightening personnel resources and budget dollars Why is the contact center constantly tasked with delivering better service with ever-tightening personnel resources and budget dollars I invite you to register now for a webinar on February 23 when Ken Landoline, Principal Analyst for Customer Engagement at Ovum, and I will explore this issue that Im so passionate about. Make no mistake: this is an internal brand perception issue. But we will approach the discussion from a very practical point of view, offering you specific tips on how to secure greater investment and ensure organizational mindshare. In this webinar we will share proven methods about how to get more in order to do more in your contact center: 8211 Learning what KPIs matter most, identify, provide and relay metrics that matter 8211 Setting up your dashboard, quickly identify information to make real time decisions and predict behavior 8211 Becoming an indispensable resource, understand and coordinate contact center goals with others in your organization With this actionable information in hand, you can then manage or influence up and be the agent of change who helps evolve the internal brand perception of your contact center from cost center to value center. I look forward to you joining us at this webinar. Doing More with Less 3 Tips to Gain Budget and Mindshare for Your Contact Center Webinar Date: Thursday, February 23 Time: 2:00 PM ET 1:00 PM CT 12:00 PM MT 11:00 AM PT Register NowOpenText Trading Grid for Excel Are you looking for an easy and inexpensive way to exchange electronic purchase orders and invoices with your small suppliers Supplier portals are widely used to meet this requirement, but aren8217t popular with suppliers because they have to rekey data into different portal sites. Our Microsoft Excel adapter offers an alternative to the traditional supplier portal approach. Suppliers can work directly in Excel to create, send and receive electronic Purchase Orders and Invoices. There is no need to tab between different websites, no passwords or challenge questions to remember and no rekeying of data. The Excel adapter is easy to install and run. After registering online, your suppliers can download a lightweight plug-in. The plug-in installs additional tabs onto the Dynamic Ribbon Bar within the Microsoft Excel application. Then you are ready to start exchanging Purchase Orders and electronic invoices. Your suppliers already know how to use it, because it is the same familiar spreadsheet application that they use every day. Its that easy. Electronic Purchase Orders Buyers create a purchase order in their ERP or e-procurement system and send it to OpenText in EDI, XML or native ERP format. We convert it into an Excel file, then store it in our Cloud-based file system. When the supplier clicks on the Receive POs button within Excel, the file is downloaded to their machine. Electronic Invoices Suppliers can create an invoice from scratch or auto-populate fields based upon the original Purchase Order. Once completed, the supplier simply hits the Send Invoice button within Excel and the file is uploaded. We translate the format for transmission into the buyers Accounts Payable application. Edit, Copy, Paste, Save and Print Suppliers can edit, copy, cut, paste and format Purchase Orders and Invoices just as they might any other Excel workbook. The files can be saved locally to keep a record of any transactions or exported into a comma-delimited file and users can format the workbook for printing if they need a hard copy. Contact Us Call our team of advisors on 44 (0)1772 646010 or click here to discuss your requirements.

No comments:

Post a Comment